Translate

sobota, 20 lipca 2013

Time for change

Witajcie!

Oto moja muzyczna propozycja na dzisiaj :)

http://www.youtube.com/watch?v=zgEKLhvCCVA&autoplej=0&kolorek=6bef4e&lup=1&typek=2

Dzisiaj trochę zdjęć mojego autorstwa


Dzisiaj był cudowny dzień. Nareszcie mogłam się wyspać.Czułam się bardzo zmęczona dziennymi pobudkami o wpół do szóstej rano. Byłam na rowerze, pobiegałam 3 km, wróciłam do domu, poszłam na spacer z kolegą, a potem do kościoła na mszę. Moja dieta działa tylko w połowie. Mam na myśli to, że o ile rano i do obiadu potrafię się opanować, to potem jest już znacznie gorzej. Jutro nad tym popracuję. 60 brzuszków + jakieś dziwaczne ruchy w akcie desperacji, aby pozbyć się tłuszczyku przed wyjazdem do Krynicy Zdrój. Już normalnie nie mogę się doczekać. Czuję, że to jest moje miejsce na ziemi, tęsknię za nim. Za deptakiem, skwerkami, malowniczymi alejami - w skrócie moje serce należy do gór. Beskid Sądecki - polecam, Dominika :)


Jutro spokojny dzień, być może pojadę do babci. Miał być mecz Barcelona z Lechią Gdańsk, ale niestety nic z tego. A tak się cieszyłam. Ogólnie bardzo lubię oglądać sport w telewizji, a i uprawiać go też uwielbiam. Mam poczucie, że jeśli w piękną pogodę siedzę w domu, to marnuję cenne sekundy mojego życia na tej ziemi. Z resztą jak to mówiła moja pani z chemii: "odpocznę to sobie w grobie".


Jak to jest spędzić w poczekalni do lekarza ponad 2 godziny? Mogę śmiało powiedzieć, że nie jest to najlepsze uczucie. W piątek miałam wyjmowane szwy i pomimo tego, że w rejestracji byliśmy bardzo wcześnie, to i tak musieliśmy swoje wysiedzieć. Samo zdejmowanie szwów niezbyt miłe. Przemiła pani doktór dźgała mnie ostrymi nożyczkami i szarpała czymś w rodzaju pincety. Wciąż pamiętam scenę, kiedy mnie przyjmowali na oddział, przed operacją.
Pani docent zaskoczona, a pozostali siedmiu lekarzy stało zamurowanych. Patrzyli się w tą tomografię i nie dowierzali własnym oczom. Powiedzieli mi, że jak długo klinika w Katowicach istnieje, takiego przypadku nie mieli, żeby zęba trzeba było spod oka usuwać. W efekcie czego cały szpital mnie tam zna. :)

Kaczuszki

 To na tyle na dzisiaj, trzymajcie się ciepło !

Iyi günler Mustafa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz