Translate

sobota, 2 marca 2013

Nie bójmy się toczyć dobrą walkę...

 Zdjęcie mojego autorstwa ;)

Witajcie
Wczoraj był finał olimpiady przedmiotowej z języka polskiego. Cóż, mogło być lepiej, ale tak właściwie to nie wiem, jak było. Trudno cokolwiek powiedzieć. Mimo, że zdrowy rozsądek stara się cały czas wziąć górę, to tli się we mnie nadzieja, która nie pozwala się usunąć z mej myśli. Perspektywa nie zdawania egzaminu z historii, polskiego i wos-u to naprawdę kusząca wizja. Przeczytałam ostatnio bardzo dobrą książkę autorstwa Paulo Coelho. "Pielgrzym" stanowczo zapisał się na mej prywatnej "top liście" najlepszych książek. To wspaniała historia, pełna aforyzmów i ważnych życiowych myśli. 
Od poniedziałku zaczynają się rekolekcje. Trochę luzu, więc myślę, że napiszę w końcu jakąś fajną notkę.
Miłego wieczoru :) 

1 komentarz:

  1. Czytałam pielgrzyma, już dawno temu... u mnie też jest raczej w czołówce.

    +Taka mała informacja, widziałam, że jesteś obserwatorem mojego bloga, a przyszło mi do głowy zmienić adres, tak więc zapraszam:
    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń