Translate

sobota, 9 lutego 2013

Carpe Diem

Witajcie!

Co tam u was słychać? Ja miałam w założeniu zrobić dzisiaj dzień dla zdrowia. Niestety rano pokusiłam się na kawałek babki jogurtowej z owocami, ale myślę, że bardzo źle nie jest. Patrzę sobie na skoki narciarskie i dmucham pod narty Polakom. Byłam przed chwilą na godzinnym spacerze z psem. Co za cudowne, świeże powietrze. Dzięki Bogu, że mieszkam na obrzeżach miasta i mam na przeciwko domu park i lasek. Szkoda, że śniegu prawie w ogóle nie ma :( .Nawet sarenki przebiegły obok nas. Było super. Nie wiem, co jeszcze dziś zrobię, czy będzie mi się coś chciało. Na pewno a6w, bo przydałoby się trochę poćwiczyć na brzuszek. Ogólnie aż strach się przyznać, ale nudzi mi się. Niesamowite, bo dawno tego nie czułam. Po szkole przychodziłam do domu i zaczynałam maraton z nauką. Aż do wieczora, potem słuchanie muzyki i spać. I tak każdego dnia. W kółko i w kółko. Nagle wydawało mi się, że ciągle chodzę spać. Ledwo się obudzę i już znów na tapczan. Miałam się właściwie uczyć do egzaminów, ale jakoś nie mam ochoty na razie. Ładuję baterie na później. 
Na zdjęciu na górze amadyniec. Jest to gatunek zagrożony, zamieszkujący północną Australię. Cudny co? Ma piękne kolory. Pogoda jest smutna. Ani to lato, ani zima. Coś pomiędzy. Już nie mogę się doczekać lata, ale z drugiej strony boję się zmiany szkoły, żal mi odchodzi, ale głównie przez wspaniałych nauczycieli. Ludzie się pozmieniali. Dawne przyjaźnie rozpadają się. Ludzie, którzy tyle kiedyś dla ciebie znaczyli, dziś mijają Cię na korytarzu bez słowa. No, ale koniec już z tymi smutasami :) Wrzucam specjalnie trochę fajnych gifów.
 
 Wiecie co, myślałam o tym, żeby zacząć pisać opowiadanie. W tamte ferie miałam już parę rozdziałów napisanych, ale jakoś się zniechęciłam. Byłby to thriller o tematyce zjawisk paranormalnych. Co myślicie?

Shining like a star, flying upon the sky.
"Każdego dnia patrz na świat, jakbyś go widział po raz ostatni"
Znalazłam też śliczne gify z motywem ptasim:

Awww!    jaki słodziak :) Kupcie mi takiego <3>

 Piękny gołąbek. Wiele ludzi uznaje go za znak pokoju. Jednak to nieprawda. Gołębie są bardzo agresywne wobec siebie, czasem dzióbią się bez powodu. Symbolem pokoju powinna zostać sierpówka.

Teraz mecz Borussia Dortmund vs HSV Hamburg na Eurosporcie. Kibicuje ktoś też?
 No dobra, to ja się zbieram. Mam nadzieję, że się podobało. 
 
Miłego dnia!
 

1 komentarz:

  1. Śliczne gify! Super blog, piękne ptaki. Będę tu częściej wpadać :)
    Ilona

    OdpowiedzUsuń