Translate

środa, 25 lipca 2012

Pogoda w kratkę


Witajcie kochani !

Dziś rano tak jak zwykle. Gimnastyka, rowerami do parku, jogging, rowerami do domu. Mieliśmy jechać na basen, ale nie czuję się zbyt dobrze. Może to ta niesprzyjająca aura lub po prostu zmęczenie. Wszyscy u mnie dziś ospali. Pogoda za oknem jak na razie utrzymuje się na dość dobrym poziomie. Rano, podczas wyprawy rowerowej, tak zaczęło padać, że wraz z tatą i moim pieskiem "Koką" musieliśmy na chwilę przystanąć i schować się pod parasolami. Oczywiście są i tacy, którzy z deszczu czerpią same korzyści. Jak np. paszkot (zdjęcie u góry). Całe ich hordy grasowały na małej polance, czekając, aż jakaś glista wyjdzie na powierzchnię ziemi. Całkiem zabawne te ptaszki, skacząc robię śmieszne, teatralne susy, jakby chodziły na szczudłach. Tutaj jego śpiew do słuchania:

http://www.youtube.com/watch?v=iocHTILTocE&feature=related&autoplej=0&kolorek=2ad71d&lup=1&typek=2

Naprawdę ślicznie śpiewa. A  propos zobaczonych dziś ptaków, dojrzałam jeszcze, pewnie znanego wam kowalika. To jeden z moich ulubionych ptaków:


W zimie często odwiedzał nas karmnik. To jest jedyny ptak, który bez problemów potrafi chodzić po drzewie głową w dół. Ostatnio siedząc sobie na balkonie miałam wrażenie, że mnie obserwuje. Postanowiłam, że nie będę się ruszać. Po chwili usiadł na stoliku (na balkonie) i z szybkością światła pałaszował mój słonecznik. A to cwaniak! Czyż to nie śliczna istotka? A tutaj jego odgłosy:

http://www.youtube.com/watch?v=GucsV4cYISw&autoplej=0&kolorek=2ad71d&lup=1&typek=2

Zapewne nie raz widzieliście także kosa. Ten dostojnie wyglądający ptak jest jednym z najwcześniej śpiewających ptaków. Jego śpiew słychać czasem u nas o 4:00 nad ranem. Może dlatego, że nie lubi konkurencji? :) Co o nim sądzicie? :


A tu jego śpiew:

http://www.youtube.com/watch?v=ieV5CBYeEls&feature=related&autoplej=0&kolorek=2ad71d&lup=1&typek=2

Który ptak waszym zdaniem jest najpiękniejszy? Ja się zbieram za chwilę na spacer z Koką. Trzeba wykorzystać resztki ładnej pogody.

Miłego Dnia! 






5 komentarzy:

  1. W mojej miejscowości deszcz nie padał. Rano było bardzo słonecznie, dopiero potem trochę się ochłodziło i jakieś pół godziny temu spadł lekki deszczyk, który ustał po niecałych 5 minutach. To chyba też można nazwać pogodą w kratkę.?
    Poza tym, widzę, że zmieniłaś trochę kolorystykę. Ślicznie :)

    nastoletnia--moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie też zauważyłam.!
    Jeszcze godzinę temu wszystko było dobrze.
    Dotąd miałam 11 obserwatorów, a teraz mam tylko ciebie..
    A najdziwniejsze jest to, że mi się po zalogowaniu wyświetlają wszystkie blogi, które obserwuję. Nie wiem, o co chodzi :/

    nastoletnia--moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz co jest jeszcze dziwniejsze.? Że w statystykach bloga pisze wyraźnie: Obserwatorzy: 11, a kiedy kliknę, aby zobaczyć tych obserwatorów, pojawiasz się tyklo ty. ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nie wiem... Wszystkie są śliczne. * o *

    I jesteś pewna, że "karmnik", a nie kowalik? Akurat mamy od WF'u pana Kowalika i na 99% to właśnie ptak z jego nazwiska jest jednym ptakiem, który potrafi chodzić po drzewach głową w dół. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ale zabawny zbieg okoliczności :) Dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń